Besökare

söndag 5 augusti 2012

Grisfest

Igår var vi på grisfest som var arrangerad av grannskapet. Vår första, så det var trevligt =) Hoppas det blir så varje år att vi åker dit. Himla bra att även barn får följa med =)

Jag hade med mig ett av mina nyalstrade grusrör. I den hade jag en liten bukett blommor från trädgården som jag hade virat in i vått papper och en liten fryspåse. Oturligt nog hade jag kanske lite mkt vatten i, så det skvalpade över och missfärgade lyktstolpen på ett par ställen=(

Idag är det trist och mulet och det har fallit några regndroppar.... En stillsam innedag idag med andra ord ; )

Jag har gjort en liten ändring här under varje blogginlägg - där man kan kryssa hur man hittat hit och vad man tycker om sakerna jag gjort. Hoppas ni vill använda er av den, men jag ser ju helst att ni även lämnar ett litet avtryck - man blir ju så glad när man får härliga kommentarer!  =)

Mmm, just det. I onsdags hämtade jag hem en liten kattunge, en vit liten flicka som fått namnet Iris. Hon är så otroligt snäll och är förvånad över att hon låter vår tvååring hantera henne utan att sprattla, springa iväg eller gnälla! Hon tom lät honom stoppa in henne i högtalaren igår! Och detta är en katt från landet och inte är hanterad av småglöttar innan. Jag måste få presentera henne lite ^^

Lite lek med snöre..

Får passa på att sova mellan varven ; )

Här har han precis burit hit henne och lagt henne ner... 

Leksaker får hon ha ute i köket dit sonen inte kan ta sig själv =)


Blå tistelboll med rosa flox och bräken ... 



Inga kommentarer: