Besökare

onsdag 18 juli 2012

Pringlesrör

Såg i en blogg att hon alstrat ett pringlesrör och på ett så enkelt vis att jag bara kände mig inspirerad nog till att göra en egen =) Man kan ha den som gåva, lägga i en liten flaska av nåt gott drickbart, med eller utan alkohol men jag fyllde upp med värmeljus.


Fina fjärilar i tyg som jag fått  av en god bekant. 

Hittade "mobilbling" också som jag klippt i bitar och använt
-billigare än scrap-bling faktiskt ;) Och ändå samma sak
fast de sitter ihop...

Små söta hjärtan jag knutit fast som jag köpt på en marknad =)

Älskar dessa små, lätta plåtskyltar!
Fina blommor...

Skelettblad - tror jag de heter..
Och ett par av de där ståltrådsblommorna som är köpta
på numer stängda Bolagret.

Härligt papper i mustiga färger och fin text,
just sånt papper jag inte kan klippa i ^^

Ett annat papper i botten och två olika spetsar som delar av
botten, toppen och "mitten" .. Jag har ju ingen dies....

Man kan ha värmeljusförvaring, kanske ha i en flaska att ge bort.
Eller varför inte godis ;)

Gillar appen Instagram, man får så vackra bilder!



Sammanfattning ;)

Dekorera locket idag (läs nästa dag) också..
Känner mig inte så nöjd med locket .. Men jag kan alltid sätta dit ett annat =)

1 kommentar:

Sannekreativ sa...

Meget smuk og anvendeligt rør. Tak for at du deltager i udfordringen hos os i card and scrap. DT Sanne