Besökare

måndag 30 juli 2012

Anna virkar

Det är förb*nnat många år sen jag virkat, men tänkte försöka mig på det och se om jag kan virka lite jag kan använda inom scrapbooking.

Jag har virkat rosetter, det va inte så svårt.. Ikväll har jag försökt virka 2 olika hjärtan och 2 olika fjärilar.. Jag ska bättra på mina kunskaper och virka dessa 4 flera ggr^^

Min systerdotter ska (ev) måla på sonens stol - ett tåg med sonens bokstäver på släp. Och för det ska jag göra en tavla/LO till henne och kanske jag får användning för mina nya kunskaper där haha! Har en gammal barndomskamrat som beställt ett dopkort, så det ska också göras - har dock till september på mig ;)

Alla har nåt litet fel då jag har virkat i fel hål ...
Blomman skulle blivit en fjäril, men hade missat ett kronblad -.-

Inga kommentarer: