Besökare

lördag 12 januari 2013

Ett till på diagonalen..

Min gode vän fyllde år igår, så jag fick ju sätta mig att göra ett kort. Eg är bjudningen imorgon, men jag hoppas jag kan hoppa fram en dag och komma ikväll ist... Så behöver man inte tänka så mkt på att vissa ska upp måndag morgon - ifa man vill sitta och prata länge ;)

Jag har använt mig av brun cardstock till tagsen, circus till kortvikningen och vimplarna är av spillpapper. 

Först såg kortet ut så här - men så ångrade jag mig
och byta plats på ena tagen.. 

Rosor, blad, fjädrar och kallor samt en rosett av hampa.
Glitterlim på blommorna ;)
Foambokstäver på vimplarna och under dem distanskuddar
(fastlimmade i övre kant)..
Vilket man kan se här...


Insidan har ett par vimplar till med foamsiffror utan disktanskuddar.
En brun tag med rosa paper-pen pärlor och en bit hampa..
Chalkat med vintage photo runt kanterna.. 

Små avrivna  pepp-etiketter från ... Vet inte vad jag ska kalla det =P
Och så rosa paper-pen pärlor.

Snurrar man på den övre tagen, så kommer grattishälsningen under.. 

HÄR hittade jag pepp-lapparna! =)
HÄR hittade jag kärleks-lappar! =)

2 kommentarer:

Artes de Nágela sa...

It's so pretty

Unknown sa...

Vi har haft huset ute sen i sommras.. mest för intressekoll först men nu blir huset för litet ju ;)