Besökare

söndag 22 juli 2012

En kram

Alla kan vi behöva en kram ibland, lite närhet och förståelse och/eller förlåtelse. Idag är en sådan dag.... Men att bara krama en lite smått ovillig son hjälper inte riktigt^^

Jag har iaf rätt nyligen skapat en "ny" kontakt, med en som jag har bott granne med för länge sen men som jag inte har haft kontakt med sedan dess. De är snälla och omtänksamma så jag har gjort dem en liten gåva.. Men den får vänta med att visas upp tills de har fått den ;)

Jag fann även inne i Lottas Vrå ett tjusigt kort som jag bara var tvungen att testa! Det var rätt enkelt =) Hittar jag min KRAM-stämpel så ska jag ha den under den stora blomman...

Det randiga och blommiga pappret köpte jag i fredags hos Kristinas
även blommorna. Bandet är köpt på City Gross
och det helrosa hos Panduro.

Här ska jag ju eg. skriva dit min lilla logga^^


Nallen googla jag efter och skrev ut på skrivaren på vit cardstock.

Inga kommentarer: