Besökare

söndag 9 december 2012

Long time, no see

Ett tag sen, I admit =/ ... Men personliga bekymmer kom att hända, så det har helt enkelt inte blivit av att jag engagerat mig i pyssel... Men lite har jag gjort och inte allt i bara papper^^

Då var det ju juletider... Och jag gjorde alla mina julkort idag, lördag! Det fick bli enkla julkort i form av pepparkakshjärtan och tag med ficka.

Tagsen innehåller endast paper pen-pärlor, vintage photo i kanterna och "homemade"-band. Utsida lite div papper med en stjärna och motiv -adress på baksidan för att slippa kuvert, samt god jul-washi.

Hjärtanen är endast dekorerade med paper pen och adress på baksidan med en silverpenna och god jul-washi =)

Sen inom kort ska jag göra ett grattis med pensionen och ett grattis på födelsedagen-kort. Funderar på ett kuvertkort till den första och en tagskort till det andra.

En tag till min hästs plastficka då hon bytte fodervärd..
Julpyssel hemma hos min syster och dekorera denna rot hon rotat upp.. 
Och så julkorten.... 


Inga kommentarer: