Besökare

tisdag 11 september 2012

En väninna ville ha..

En väninna tyckte om dessa bokmärken och ville ha ett till sig sj. Och jag gjorde ett ikväll.... De är inte svåra att göra - det kluriga är att få saker och ting att matcha^^ Nu vart det grönt i bilden så den passade väldigt bra ihop med det gröna pappret och det vita pappret mest för att ge bokmärket lite kontrast. Även spetsen har en grön nyans i sig och så hade jag några pärlor kvar av de gröna..

Pärlorna är genomskinliga, men "immiga". Mkt fina =) Och det är "mobilbling" jag har massakrerat ;)

Hon valde sj. bilden som jag skrev ut från datorn. 

Spets från egna gömmor
Vita tygblommor, ett fjärilssmycke/charm jag köpt på marknad
en metallblomma samt 3 gröna halvpärlor.

2 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Oj, vilket fint litet bokmärke, helt underbart komponerat med spetsen, rosorna och blinget! Den där spetsen är för övrigt helt makalöst vacker.

Tack för dina ord i min blogg, det uppskattar jag varmt!

Hoppas du får en riktigt toppenhelg!

Pia sa...

wauw what a beautiful work
hugs Pia