Besökare

söndag 19 augusti 2012

Två kort

Jag har fått gjort ett par kort, ett till ett bröllop och ett jag inte har dekorerat. Det får nog va så tills jag vet vad jag ska ha det till^^
Jag fick iaf testat göra kortvikningen =)

Detta är lite av ett säkert kort tycker jag,
det är annorlunda och folk tycker om det =)

Bruna pappersblomor från Kristinas,
även bradsen.
Spetsen är från mina egna gömmor..

Gula rosor är köpta hos Kristinas,
likaså de vita spetsblommorna.
Den bruna är från tradera
blad och pärlor från ljusmanchetter
och en charm från en marknad.

Biljetterna fann jag idag och länken till dem hittar man
nere i sidomenyn under Tips & Idéer..

Det lila/randiga pappret är köpt på Panduro.

Tagen ska stämplas med brudparets namn
och tagen kommer från en scrap-club,
även pappret bakom tagen.
Hjärtanen på tagen är från tradera
och de röda pärlorna tror jag är från Panduro..



Inga kommentarer: