Besökare

söndag 26 augusti 2012

Oj då!

Både PUSS och KRAM-påsarna försvann igår! Och så ville "KRAM-påsen" ha en TACK-påse också! Så det har jag pysslat med idag ; ) Himla kul måste jag få säga! Behöver verkligen alla slantar jag kan få....

Sen vill PUSS-påsen ha ett kort med också, så det har jag att göra denna veckan samt 2 chipsrör =)

Kunden ville ha en mörk påse..
SÅLD

Så jag gjorde två att välja mellan..

Fick ta och trycka ut lite stämplar^^



Så här ser påsarna ut, fram, bak och på sidorna. 
Vill man köpa en påse kostar den 45 kr + 6 kr porto =) Skicka mig isf ett mail: mossahus(a)live.se

2 kommentarer:

Bustråden sa...

Jag tar 200 kr för en namnfilt i fleece med namn och motiv

Zora sa...

Gillar dessa påsar, bra att ha på lager. Lägger ut en mall under veckan i min blogg. Under fliken viskningar/turtoal.
Zora