Besökare

lördag 11 augusti 2012

Altrad glöggskål m. tillbehör

Nu har vi kommit hem från kalas hos ett par vänner. Det är alltid hemskt tyst till en början då de enda man känner är värdparet^^ Men fick pratat med gamlafarmor, farfar, farmor och lite senare även med några fler =)

Nu tänkte jag att jag skulle visa upp vad de fick av oss. Var och fynda en glöggskål (jag struntade i att ta med underlägget), altra den och en tändsticksask och fyllde upp med äppledoftande ljus.

BTW - vilket ord är det rätta, altra eller alstra?? Jag har sett båda orden, men vilket är rätt?

1 st glöggskål..

Dekorerad med hampa och lite brunt "lampband" tror jag det är..

Rosor från tradera
blad från ljusmanschetter
pärlor från ljusmanschetter
och lite spetsblommor från Kristinas..

Ett par pappersblommor varav den ena är ihopknölad
och den andra fick en liten halvpärla.


Jag testa linda på hampa på tändsticksasken också^^
-utom ena sidan..
Skrev ut "Light my fire" på skrivaren
6 röda halvpärlor och en chalkad tändsticka..

Jag tror det blev rätt så bra faktiskt =)

Inga kommentarer: