Besökare

lördag 7 juli 2012

Sommartider is rostider =)

Kunde inte låta bli att testa detta receptet! Sen om det smakar nån vidare det återstår att se haha! Men man kanske ska undvika att LUKTA (inte smaka) -på saften, för man får en liten känsla av att hälla det i badkaret ist ;)

Jag valde göra det lilla receptet.. 


Tänk dock på att kolla kronbladen noga och skölj noga, för min sats innehöll en del spindlar -före kokning dvs;P Och så sila genom en kökshandduk, så att man blir av med alla andra övriga småkryp som annars slinter genom en sil..

Nu ska jag bara ha tag på tre små glasflaskor att hälla upp saften i och dekorera för att sen ge bort till tre av de vänner som är flitiga med att hälsa på hos oss =)

2 kommentarer:

Carina sa...

Denna saft skulle jag gärna smutta på ser så läskande och god ut.Ang din fråga om min lilla klänning så är det nog inget som går att sälja.Allt är bara provosoriskt måste nog till ett bättre mönster som sitter skönt på en liten baby.Ev pris har jag ingen aning om.

Ha,det gott!

Anna sa...

hade kunnat skicka lite till dig, men vet inte hur det skulle låtas gå^^ i en liten låda med gått om skydd kanske..?