Besökare

onsdag 25 juli 2012

Dreams are free

Hade besök av en god gammal vän igår som var här till sena natten och vi pysslade. Jag hade lämnat bort sonen till ett par vänner för en lugn stund och ostört pyssel ;)

Alstrade ett nytt pringlesrör och det blev ganska belamrat av blommor =P Jaja, inte alla kan bli så enkelt dekorerade som de andra jag gjort ^^

Bilderna ligger inte i ordning tyvärr..

2 härliga papper från fredagens shopping hos Kristinas i Ängh.
Och använde dessa två söta fåglarna jag köpt på marknad..

Blad från ljusmanchetter
Fjärilarna har jag chalkat med en grön som jag lånade av vännen..



En del av blommorna -rosorna bl.a är köpta hos Kristinas i Ängh.
Och några rosa i Tyringe.

En plastdiamant med en rosa pappersrosett..


Vackert papper =)



Den lilla plåtskylten är inköpt i en outletbutik på Familia köpcentrum.

Inga kommentarer: