Besökare

söndag 10 juni 2012

Föreningen för Bjärsgård *uppdat*

Detta handlar om annat än mitt scrapbooking, men då jag har skapat sidan så får jag väl göra lite raklam för den också ;)

Det är som så att jag bor i Klippans kommun i Skåne, närmare bestämt vid Rösa som ligger ute på landet i Bjärsgårds vackra natur. Nu hade PEAB tänkt att de vill sätta upp 10 st vindmöllor ca 800 meter från vårt lilla hus -och andras hus i det vackra naturområdet Bjärsgård.

Känner ni till området på ett eller annat sett och känner att ni vill vara med och stödja vår protest? Smit då in och gilla Föreningen för Bjärsgårds sida på FB! Där står också lite mer information... Vet ni nånting viktigt som är värt att veta om natur och djurliv i Bjärsgård så tveka inte att lämna en kommentar!



Här hade jag nog fasiken valt att flytta...
Jag älskar mitt hus, men detta hade jag inte velat leva med!



Inga kommentarer: