Besökare

söndag 29 april 2012

Valborg och minneslund

Imorgon är det Valborg, då smiter jag och sonen hem till min bror som ska ha bål, grillning och gäster =) Sambon jobbar och att sitta ensam hemma när det är en sån dag, det vill jag inte. Dessutom är det första gången lillkillen får vara med =)

Jag har iaf gjort en Trevlig Valborg-tag och funderar lite på vad jag ska ha till den? Kommer nog på nåt, men ni får gärna komma med tips vad jag kan ta med -ist för en blomma, kanske..?

Det är dessutom snart 5 år sedan min bästa vän lämnade mig för de evigt gröna ängarna, den 2 maj för att vara mer exakt... Jag brukar alltid köra dit upp och lämna en blomma för varje år som går - dvs 5 blommor...




1 kommentar:

Tesa sa...

Tack för din grattishälsning:) Hoppas du fick en bra Valborg.

Kram Tesa