Besökare

måndag 9 april 2012

50 bast

Min svägerska fick hem kortet som jag gjort åt henne att ge till hennes kusin aka min hästs fodervärd.. Samtidigt fick jag ett par nya beställningar av henne hehe. Ett kort till en som ska bli 50 och ett att ha i beredskap^^

Det skulle vara ett blommigt kort..

Blomman under fjärilen har jag gjort
resten har jag glittrat med glitterlim..
Samt en blå fjäder för att plocka upp den blå/vita blomman..

En blomsterflicka
lite svarta halvpärlor och en rosa miniros som tittar ut..

En tygrosett, grattisstämpel som jag skrivit
ut från datorn och glittrig sticker..

Utskriven stämpel
och en liten metallblomma med halvpärla

Vackert papper!
Klockan och fotot passar bra in, tycker jag
-med tanke på att kvinnan blir 50 år =)

1 kommentar:

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett mycket vackert kort helt i min smak då jag älskar vintage:) Är övertygad om att detta blev mycket uppskattad :)

Är så tacksam för dina besök och dina rader hos mig ska du veta:) TACK SNÄLLA :)

Har hört att vissa har testat med hårfön för att smälta in servett motiv på ljus och det har funkat! Jag har inte testat på själv men det kan vara värt att prova det ! Lycka till :)

Ha det bra och önskar dig underbar dag och vecka :)

Kramar från Lilla vännen Inger♥