Besökare

fredag 9 mars 2012

Sparkbyxa

Min mor har pratat med en blomster/cykelhandlare (han har båda delar;) om mina kort jag gör och han var tydligen intresserad av att se och ev. ha i butiken =) Så jag ska inom där imorn innan vi ska vidare på kalas och visa upp några kort för honom. Kan ju bli intressant!

Så jag har gjort ett kort a la sparkbyxa ikväll. Jag har inte gjort nåt på insidan, det får man göra sen om det blir nåt utav kortet. Och eftersom jag  fick med en liten rosett, så tar jag och deltar även med detta kort hos Card and Scrap =)

En stor fjäril fick pryda detta kort!

1a gången jag jobbar med blad
(som jag inte stulit från en syntetblomma;)

En nyckel..


1 kommentar:

Anne Bente sa...

åh..... noget så nydelig, smuk pyntet

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
knusss♥