Besökare

tisdag 21 februari 2012

Lite hjälp, tack

Jag har fått en väldigt rosa pärm! Jag är inget superfan av rosa och jag tänkte fylla denna med en massa LOs som jag hade tänkt göra framöver =)

Dock vill jag bevara trädet rosa... Men har ni några tips på hur jag kan dekorera övriga albumet? Måla, eller klistra på papper?? Enklast hade ju varit och kolla om det finns fler sådana album i andra färger -på IKEA, men varför göra det lätt för sig ;P


Eftersom sidorna är helt blanka hade det varit
roligt att leka med färg -så som: DETTA
Men man har ju ingenting av de produkterna=(


1 kommentar:

Anonym sa...

Svårt, jag har en riktig fin pärm som är klädd med tyger, kan du inte rita av trädet och sen klä pärmen med något grönt på med trädet och så några ugglar lite varstans, som en skog. hmhm du fatar väl.
kram Doboe
http://doboe.bloggplatsen.se/