Besökare

lördag 18 februari 2012

Kort med tag

Har provat på en ny vikning =) Det var en riktig tankevridare hur jag nu skulle dekorera den! Men det blev nog bra? Tagen har jag dekorerat enkelt, men vet ännu inte riktigt vad den ska användas till... Jag satte mig ner i tanken på att göra ett tack-kort, men njaaa^^

Skulle vilja anmäla detta kort till Allsorts Challenge - Anything goes ....


3D fjäril

Ett par nya blommor jag testat med annat papper..
En bit spets under och ett par blad från en fuskblomma.

Bilden är utskriven på fotopapper & så chalka jag kanterna,
lite bling på det..

Har chalkat alla kanter med vintage photo..

Tagen är enkelt dekorerad..
Men stickels på fjärilen och lite bling
och en bit band..


Jag har lagt lite stickels på fjärilen..

Baksidan av tagen
Lite glitter från "Body Shimmer by H&M"
En tygblomma och en wellpapp-blomma
(-minns inte vad de heter)

Inga kommentarer: