Besökare

måndag 27 februari 2012

Bloggcandy hos Ann-Charlotte

Jag besökte Lilla PysselInger som jag brukar göra när hon lägger upp nytt, och så även denna gång - fast om bloggcandy hos en annan. Det vill man ju inte missa ;)

Finns mkt man inte har som finns med här så som stämplarna, crackle, säckväv och banden -de vita pärlorna är slut också och blommorna har jag ont om, får göra egna^^ Tja, papper från den kollektionen har jag inte i heller... Dvs jag har inget haha!! Får hålla mina tummar.....

Klicka på bilden för att ta dig till candyt...

Detta innehåller hennes candy:
 48 sheets "Alla Prima" Collection 6x6 paper stack
Reprint stämplar - Älskar dig, Carpe diem, Grattis
Vilda Stamps - Scrappgumma
You Do Pearls vita
Ranger Crackle accent
Säckväv, blommor och band

Inga kommentarer: