Besökare

söndag 22 januari 2012

Födelsedagskort till kille

Jag har ett par st kort som ska iväg på ett eller annat sett.. En är försenad och ett annat ska vara klart till lördag. Jag har iaf fått klart det ena kortet på utsidan =)

Distressat alla kanter!
Vintage-pojken har jag hittat på google, skrivit ut på
vitt, grövre papper, trasat kanterna och ditressat
med vintage photo.

Utklippt pappersremsa från samma papper som jag satt
på distanskuddar och sen glittrat kanten. 

Blommor från en "plastblomma"
2 av knapparna jag köpte idag=)
Fjärilen är från Netto - påsk 2011.

Röd plaststen som jag köpte idag=)
& lite röda halvpärlor..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så coolt...kram jessica

Gurkiss sa...

Sött kort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Anna sa...

Tack=)

Anna sa...

Tackar tackar =)