Besökare

torsdag 26 januari 2012

Feminint kort

Detta kortet hade jag bekymmer med=/ Men då gäller det att ta en liten paus - ta en liten promenad, eller kanske sätta igång vedspisen.. Sen släpper det när man går tillbaka till scrapbordet =)

Så här blev det iaf - jag har inte gjort insidan än, ska försöka jobba lite på att få det snyggt där också.. 

Hoppas ni ser, bilden blev rätt ljus.. 

Min egna blomma
En tygfjäril från Maxi..
Rosa rosett..

Metallfjäril & i den rosa blomman (ska där eg. finnas en rosenknopp
-som numer befinner sig utanför blomman) så satte jag dit ett hjärta
-som har varit en pin, men jag knipsade av nålen.. 

***14.42

Nu har jag gjort insidan också..


2 tags som jag har klippts ut, chalkat och glittrat.
Blomsterborden har jag delat i 2 delar där den ena kommer
lite underifrån -klisterbård. 

Lite gröna bling-blommor från Panduro =)

Inga kommentarer: