Besökare

lördag 21 januari 2012

Bokmärke

Jag har köpt ett par böcker i en serie jag har börjat läsa -om medeltida, engelska kungligheter av Philippa Gregory. Det är den författaren som har skrivit boken "Den andra systern Boleyn" som även har filmatiserats. Älskar tiden böckerna utspelar sig i och de verkliga historierna bakom=)

Iaf, jag har gjort ett nytt bokmärke att använda mig utav och detta är då lite mer arbetat än det första jag gjorde..Jag har skrapat, trasat och dristessat kanterna och stämplat med en swirl. Lite har jag då lagt glitterlim på.. Distressat den lilla vita blomman samt satt dit en glittrig fjärils-brad. En orange filtblomma med halvpärla, en fjärils-charm och ett brad-hjärta.

Texten är ett ordspråk jag hittat, och fått utskrivet på skrivaren.





Hade besök i torsdags & då gjorde vi några sådana här =)

Inga kommentarer: