Besökare

torsdag 22 december 2011

Mossahus får julkort =)

Vi har fått lite julkort i år och jag har hängt dem i ett snöre i köket.. Jag har inte kommit så långt så att jag gjort min egna postlåda, men till nästa år;)

Jag vill önska alla Er där ute en riktigt God Jul och en God fortsättning!

Här hänger de på rad...

Min goda vän "Lotta" har gjort denna =)

Min bror har sänt mig detta kort,
design nån släkting i DK... 

Och sonen min har "scrappat" en snölykta på dagis^^
Eller de kanske ska föreställa en julgran? 

2 kommentarer:

Annelie sa...

Jag hade också tänkt göra mig en postlåda men tiden räcker inte riktigt till...Å andra sidan är det ju väldigt trevligt att ha korten framme så man kan njuta av dem tycker jag :)
Gott Nytt År!

Lotta sa...

Gott slut och ett riktigt gott nytt 2012!
Kram