Besökare

lördag 26 november 2011

Altra låda

I ett par dagar har jag pysslat med denna låda. Först klippt ut och klistrat på presentpapper för att sen pynta den lite. Jag har inte gått efter ett enda mått, så alla trekanter ni ser är i olika storlekar... Jag har ingen limpistol, så det har tagit sin lilla tid=P Det är inte ens säkert den är helt klar, men just nu är den det iaf;)

Jag har använt mig utav mönstrat, "luddigt" presentpapper från City Gross... Och jag hade tänkt den så småningom ska innehålla en julklapp.... Om jag hittar nåt som kan vara i den dvs;)

Prickigt papper kommer från Sölvi från Scrapmagic
Murgrönan från en gammal ljusmanschett 

2 vita blommor från Creativeclub
1 glittrig blomma från Panduro
1 söndrig rosa ros;P
samt 2 grå rosor från Scraproom Hbg

Halvpärlor och en liten stjärna..

En ängel(-tag) från Panduro
Spets från Tradera
Nålarna från Flowerteam =)



*** Nästa dag..


Nu har allt annat fäst sig och det blev lättare att sätta dit
några fler blommor....
Glittrat dem med glitterlim.. 



Inga kommentarer: