Besökare

lördag 15 oktober 2011

Man tror man är klar..

Men så är inte alltid fallet;)
Allt som behövs är besökare och det snackas och det dyker upp nya idéer =)
Jag köpte ju dekorationsbollar för att ha till Brians album, silver, brons, guld & blå. Jag tyckte bara de blev för klumpiga att använda i albumet... Men så rullade det in en liten snilleblixt^^ Man ska ju inte vara för blygsam med scrapbooking, det är ju eg. bara till att ösa på grejer!

Jag kunde ju knyta fast den i en ring!

Så här ser det ut när den är upphängd..

Charlotte fick balaband med sig & lite "smulor" ramlade av..
De knycklade jag ihop & fäste längst bak i albumet;)

2 kommentarer:

Tesa sa...

Lampan har jag altrat genom att limma fast olika prylar och sen täckt lampfoten med aluminiumtejp fr Biltema.

Kolla min andra blogg här
http://tesatipsar.blogspot.com/search/label/METALLTEJP

Anna sa...

Häftigt=)