Besökare

tisdag 25 oktober 2011

Just my kind of luck...

Var på loppis idag, Emmaus vid Ask utanför Röstånga där jag skulle kika efter en kontorsstol. Jag fann en =) Men jag fann lite annat pyssel också... 

Lampettband(?), vitt band och en liten brun spets-eller nåt.. =)
10 kr/m och 5 kr/m ... 

Stoppgarn - hade man till att stoppa strumpor med förr,
1 kr st =) .. Ska bara ha en stoppnål också.. 

Panduro:
Röda pärlor till julkort bl.a och bokstavs-stämplar..
Givetvis tappade jag lilla a i vasken=((
Hur gör ni när ni ska tvätta av era stämplar?

Blockbokstäver - rätt billigt och jag slipper klippa ut dem=P
Och glansiga små papper inne på gallerix till snöflingor.

Stämpeldyna
Snöflinga-punch
Gnuggisarna ville jag ha bytat, det visade sig bara att det var likadant
med det andra paketet - så jag fick båda... 

Inga kommentarer: