Besökare

söndag 23 oktober 2011

In memory of Fransiska

Jag fick tagit bort min bästa vän 2007 efter 12 fina år... Saknaden är fortf. mkt stor, så jag gjorde ett album i hennes minne. Det är i stort sett bara bilder från den senare tiden - eftersom det var rätt dåligt med digitalkameror tidigare. Och alla foton utom ett har fotografer tagit.

Jag vart eg. inte supernöjd med albumet, men växer väl förhoppningsvis... Och helt 100% klart är det inte heller.

Ett snöre så att jag kan hänga albumet,
och en guldboll =)

Ett hjärta jag köpt i inredningsbutik - finns på Flowerteam.
Fäste en travande häst i ringen. 

Best Friends Forever

"En häst kan låna sin ryttare dess fart och styrka som saknas, 
en klok ryttare kommer ihåg att det bara är till låns."

På dessa sidorna är det tänkt jag ska skriva lite.. 

Dikt, eller ordspråk,
kanske lite av Fransiskas stamtavla.

Älskar blinget och tygblomman!!

Här vart det en miss=(
Ett gnugg-B fastna på fotot så jag fick fästa ett hjärta över,
-not my plan..

Stämpeln fastna inte på foto=/
Sydde fast en bit tyg på gemet..

Fäste "miracle" i fjärilens spröt - samt kuddar under.



Under spetsen finner ni ordet "Cute"

Får se vad jag kan fästa här bak....

Inga kommentarer: