Besökare

onsdag 28 september 2011

Pås-kort

Önskar jag hade stämplar så att jag hade kunnat slutföra mina kort på ett snyggt sett!

Tagarna sitter på varsin pappbit - den ena en gammal prislapp från jeans och den andra från en matförpackning. Fäste 3 halvpärlor på var tag. Två fickor varav den främre är påsens egna öppning där det får plats med ex. en peng.

Här har jag vikt en brun papperspåse och pimpat upp =)
En rosett av "spetsband"
Och trasat till kanten på påsen

Den runda cirkeln gjorde jag hål i och drog igenom ett band
Hjärtat ovanpå satte jag fast med en 3D kudde -även cirkeln
Satte dit två höstlöv från Bolagret med varsin 3D kudde
Texten är från en tidning =)

Jag har sytt ute i kanterna
Jag har ingen symaskin, så det får bli jävligt handgjort;P

Trots brist på stämplar så känner jag mig nöjd =)

Inga kommentarer: